zaterdag 22 maart 2014

Even voorstellen: Diny Sprakel

Hallo allemaal,

Onlangs heb ik samen met Jolanda een gesprek gehad met Colourstock, de distributeur voor de Benelex voor Copics, PanPastel en meer. En vooral in dat laatste "en meer" zit het hem. We hebben natuurlijk al onze Copics en PanPastel blogs maar Colourstock heeft nog veel meer leuks waar we jullie graag mee kennis willen laten maken.



spannend een nieuw blog van Colourstock. 
Ik ben Diny Sprakel en loopt al heel wat jaartjes mee in deze leuke branche, ben nog steeds super enthousiast als ik weer wat nieuws zie en mag promoten. Vandaar ook mijn vreugde om in dit team te mogen zitten.

Even een korte bio:
 Bouwjaar 1948, getrouwd, moeder, oma, vriendin, collega, hobbygek, Copic Instructor, PanPasteldocent, trainer, adviseur en een overenthousiaste hobbyist, steeds weer gek te krijgen is voor nieuwe dingen. Je vindt me op alle sociale media, in levende lijve op beurzen en demonstraties in Nederland en daar buiten.


Waarom ga ik weer in ditblogteam zitten? 
Omdat dit blog inspiratie wil brengen over alle producten, die Colourstock verkoopt. 
Hier kan ik dus mijn creaties en ideeën kwijt met alle producten, die ik al een tijd gebruik. Het startte met de Copics ruim vier jaar geleden, toen kwamen daar die geweldige pannetjes PanPastel bij en recent de Molotow markers. Ik kan jullie verzekeren, er komt nog veel meer leuk hobbymateriaal. We gebruiken dit blog om jullie uitgebreid te laten zien hoe je met producten werkt, maken tutorials en waarschijnlijk ook video's. Zie dit blog als een inspirerend klaslokaal, waar je naar hartenlust ideeën en kennis kunt opdoen.

Ik heb een duidelijk gedachte over de verschillende sociale media, die wil ik met jullie delen:
Het blog geeft uitgebreid uitleg over projecten, producten, je kunt dingen leren, nadoen enz.
Pinterest is het plaatjesboek, waar je opzoek gaat naar ideeën, je ziet een plaatje, klikt er op en komt op die pagina in het blog waar je de uitleg vindt. Op Pinterest is alles al mooi voor jou in rubrieken gezet.

De Facebookpagina wordt door het bedrijf gevuld met interessante informatie, leuke blogberichten van anderen, kortom wat er gebeurt in de Copic-, Panpastel- en Molotowwereld.


De Facebookgroep is de plek waar jij jouw creaties mag plaatsen om iedereen te laten genieten, je kunt er ook terecht met vragen over de producten van Colourstock.


En hier alvast een kaartje van mij. Er zullen nog veel mooie creaties volgen van ons team.


Ik hoop jullie hier vaak te ontmoeten! Houd het blog in de gaten want de komende dagen wordt het Design Team aan jullie voorgesteld.

groet Diny

10 opmerkingen:

  1. super, dit is dus echt een blog waarop al die mooie hobbymaterialen aan bod komen, Diny ik wacht vol verwachting op alle mooie dingen die jou kenende zeker komen gaan.
    kleurige groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diny,
    Leuk voor je dat je ook weer met dit team meedoet,jij hebt tijd zat hè hahaha!
    Ben reuze benieuwd wat voor leuke creabea spullen jullie gaan promoten,houdt alles goed in de gaten,wens je alvast veel succes met dit colourstockblog.

    Lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit klinkt veel belovend! Lijkt me echt super leuk om volger van dit blog te worden alleen kan ik op blogspot al een poosje nergens meer volger worden... Ik weet dat er meer mensen zijn met dit probleem en we hopen dat dit probleem snel opgelost wordt zodat wij ook hier volger kunnen worden!
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helleen
      Als je naar het volgen van blogger gaat klik dan eens op meer opties.
      Zo ben ik volger geworden.
      Groetjes Ingrid

      Verwijderen
  4. Fantastisch! Gefeliciteerd met deze nieuwe uitdaging

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij allemaal terug naar het 'klaslokaal' met jou weer vóór de klas. Hartstikke leuk. Nu vinden we het niet erg meer om terug naar de schoolbanken te moeten gaan. Ook al is het op het scherm!

    Groetjes,

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dames, dank jullie wel voor de leuke reacties. We doen ons best om jullie weer te verrassen. Groet DIny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super Diny hoe ik je weer overal tegen kom en steeds met iets nieuws,super
    Groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtig gebaar van jou diny, wens je heel veel succes ermee
    veel liefs van marcelline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk de start van dit blog en ik zal zeker volger worden als Blogger weer eens meewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen