zondag 30 maart 2014

Even voorstellen: Sandra van Kleeff

Hallo Allemaal,
Ik ben Sandra van Kleef en woon met man en kids in Roosendaal, en ben zolang ik me kan herinneren al van jongs af aan creatief bezig. Ik ben geen stil zitter dus ik ben altijd wel creatief bezig met iets, ik vind ook heel veel dingen leuk om te doen maar met kaarten maken en ik vind heel wat technieken leuk om te doen maar een half jaar geleden heb ik kennis gemaakt met PanPastel en sindsdien is dat mijn grote verslaving  geworden.



Sinds januari van dit jaar mag ik zelf PanPastel cursussen geven onder de vlag van colourstock en dat vind ik enorm leuk om te doen. Zeg nou zelf wat is er leuker dan jou passie over te brengen op andere mensen en als ze dan helemaal enthousiast  de deur uit gaan daar doe je het dan toch voor. Ik geef deze lessen in mijn eigen workshopruimte in Roosendaal en bij winkeliers. Ik vind het heerlijk om met PanPastel kaarten te maken en cutie's in te kleuren je kunt er zo oneindig veel leuke dingen mee maken. Ik vind het erg leuk dat ik gevraagd ben voor dit design team en ik ga mijn uiterste best doen om mijn passie voor PanPastel hier ook aan jullie over te brengen. 


Groetjes,


2 opmerkingen:

  1. ook prachtig deze bloemekaart gekleurd met pan pastel

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, hoop dat ik dat ook nog van je mag leren.
    Grtz Jorin

    BeantwoordenVerwijderen