zaterdag 5 juli 2014

Julia


Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik voor mijn nichtje heb gemaakt. Zij deed afgelopen maand de communie.


De stempel deed me erg aan haar denken met die haren en de jurk is zo feestelijk. Haren inkleuren is één van mijn favorieten. Ik zal jullie even vertellen welke kleuren ik hiervoor heb gebruikt.

Ik begin bij haar huidskleur

Voor haar haren heb ik de volgende kleuren gebruikt
 


Dan nu een tip!
Wil je iets wit inkleuren, maar is je blaadje al wit... dan zet je alleen de accenten-vouwen met licht grijs of lichtblauw aan. Bij deze afdruk heb ik dat met de grijstinten gedaan.


Ik hoop dat de kaart in de smaak valt. Ik heb hem `afgemaakt` door er bloemen en knoopjes bij te doen.
Bedankt voor het kijken naar mijn kaart.



2 opmerkingen:

  1. Schitterende communie kaart Judith, daar zal ze vast wel blij mee geweest zijn.
    Lieve groetjes Alexandrra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Alexandra, je daar was ze inderdaad erg blij mee!
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen