maandag 14 juli 2014

Mini Canvas PanPastel Pearlescents

vandaag wil ik jullie een mini canvas laten zien, ook eens leuk om te maken.  Ik ben begonnen met het Mask Art stencil 470.715.028 op het canvas te leggen en heb er structuur pasta over gesmeerd. Ik gebruik erg liquitex omdat dit stevige pasta is die niet onder je Mask Stencil vloeit.


Dit heb ik gekleurd met de nieuwe kleuren PanPastel die bijna komen, het zijn prachtige pastel tinten. Als Colourstock DT lid had ik de eer om er alvast een avondje mee te werken samen met de andere meiden. Dat is erg leuk natuurlijk.



De vlindertjes zijn gemaakt met licht gewicht klei en molds van Martha Stewart. Wat roosjes, een klokje en wat swirls en het canvasje is klaar. Leuk om eens even wat anders te maken. Hoop dat jullie het leuk vinden.

Ik kijk naar uit de nieuwe kleuren en jullie ?

PRE-ORDER - PanPastels - Pearl (6) Painting Tray-Kit

Als het goed is zijn ze verkrijgbaar in de winkels vanaf 21 juli.
Een fijne week,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten