dinsdag 7 oktober 2014

I am so happy

Vandaag laat ik een super vrolijke kaart zien. Je kunt heel goed samen met  Copics en PanPastel werken. Het afdrukje is gekleurd met Copics maar de randjes van het afdrukje en de vlinders zijn bewerkt met Panpastel.


Dit afdrukje heb ik zitten kleuren terwijl ik een knustelvriendin bij me op bezoek had om allerlei technieken uit te leggen, die op dit afdrukje zijn gebruikt. Zij wilde graag weten hoe ze schaduw op moest zetten en dat heb ik haar o.a. uitgelegd die dag.


Aangezien ik ook zo van kleuren houd, kon ik het niet laten om mee te gaan zitten kleuren. Dus hebben we samen het zelfde afdrukje zitten te kleuren. Zij heeft een roze versie gemaakt en ik deze groene.



Huid
   

Haar
 

Jurk en strikken
 
 
  
Blouse

Schoenen
 

  De achtergrond

De vlinders
  
Mochten jullie vragen hebben stel die dan vooral..........dan gaan wij kijken of we je kunnen helpen.

1 opmerking: