donderdag 9 oktober 2014

Kerstkaart

De metallic PanPastels en ik zijn echte vriendjes ik vind het een geweldig produkt. Alleen dan nog een mooie foto ervan maken is weer een ander onderwerp. Maar ik heb geprobeerd deze kerstkaart zo duidelijk mogelijk op de foto te zetten voor jullie. Zodat je ook de glans van de metallics kunt zien.

Een kerstkaart dus die alleen gemaakt is met de metallic PanPastels.

Eerst heb ik met een achtergrond stempel en Versamark op zwart papier gestempeld en daarna met een tool en  de metallic PanPastels de kleuren erop gezet. Ik heb hierbij alle metallic kleuren door elkaar laten lopen.


Daarna de mooie kerstster ook met de versamark op zwart papier gestempeld met de Versamark. En ook hier heb ik weer alle metallic PanPastels gebruikt.

In het midden van kerstster heb ik met liquid pearls wat dotjes gezet.


En als laatste heb ik van molds en klei de letters x mas gemaakt. Deze heb ik ingedept met de versamark en ook weer met de metallic panpastels bewerkt.

De kleuren die ik gebruikt heb zijn:

920.5 Silver
921.5 Pewter
930.5 Bronze
931.5 Copper
910.5 Light gold
911.5 Rich gold

Geen opmerkingen:

Een reactie posten