vrijdag 17 oktober 2014

Spoil Yourself!

Hallo lieve volgers,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien. 
Ik heb gekozen voor een heel leuk stempeltje van Kraftin' Kimmie Stamps.
Ziet ze er niet lekker relaxed uit? Zie haar genieten van het zalige, warme bad vol met bubbels. 
Alhoewel ik het idee heb dat het bad iets aan de kleine kant is, haha ;-)


Voor de kleuren heb ik vooral gebruik gemaakt van de lievelingskleur (paars) van de bestemmeling. 
Mijn basiskaart was 15x15 cm maar door de border aan de linkerzijde is die nu wel wat groter uitgevallen. 
Ik heb nog 2 extra lagen motiefpapier gebruikt, zodanig dat er voldoende combinatie is met patronen en kleuren. 

Het stempelafdrukje heb ik met een ronde mal gestanst en daarna gemat op een ander stansje. 


De dame voor wie de kaart bestemd is, doet aan kantklossen. Daarom heb ik ook bij de bloemen 2 klosjes en haar eigen geklost kant erop gedaan. 

Daarna nog wat pareltjes, knoopjes en een bijpassende tekst en de kaart is klaar!

Hier nog eens een foto van de ingekleurde stempel en de kleurnummers:


Huid: E13, E11, E00, E000, R20
Haar: E59, E37, E35, E33, E31, E50
Paars bad en handdoek: V17, V25, V22, V20
Roze handdoek: R89, R85, R83, R81, RV10
Kraan en pootjes van het bad: C7, C5, C3, C1, 0 (blender)
Badschuim: N3, N1, 0 (blender)
Ondergrond: W5, W3, W1

Tot de volgende!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten