zaterdag 15 november 2014

Even voorstellen.........Mieke

Hallo allemaal,

Vandaag stellen wij jullie ons nieuwste DT lid voor Mieke Rutjens. Zij komt per 1 december ons team versterken.

Hierbij wil ik me even voorstellen. Ik ben Mieke Rutjens, 59 jaar en getrouwd met Gerard, heb een dochter en zoon en ben inmiddels oma van drie schatten van kleindochters. 
  
Ik ben altijd al creatief bezig geweest; poppen maken, olieverf schilderen, haken en breien en sinds heel wat jaren ook scrappen en later vooral kaarten maken.
Ik heb een aantal cursussen gevolgd in kleuren met Copic Markers en PanPastel, ook volg ik regelmatig nog workshop's in kaarten maken.
Op dit moment geef ik tijdelijk twee middagen in de week workshop's in kaarten maken, wat erg leuk is om te doen. Zo  kun je mensen laten kennismaken met al die mooie materialen die er zijn om kaarten te maken.

Voor mij is het een uitdaging om voor Colourstock ook allerlei leuke kaarten te gaan maken, zeker als daarbij mijn geliefde bezigheid het inkleuren van stempels met Copic Markers en PanPastel  goed van pas komt.
Kleurige groetjes ,

 

3 opmerkingen:

  1. Hè Mieke. Proficiat met je dt plekje. Veel creatief plezier gewenst en ik ben benieuwd naar je mooie creaties. Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, ben benieuwd naar wat je allemaal gaat laten zien, de getoonde kaarten zien er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Mieke. Heel leuk voor je dat je op dit blog je mooie creaties mag laten zien!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen