dinsdag 11 november 2014

Kerstballen

Hallo,

Dit is dan eindelijk mijn eerste uitwerking voor dit blog. 
Omdat ik op het ogenblik druk ben met het maken van kerstkaarten heb
ik maar gekozen voor het doedelen van kerstballen en
daar dan een kaart van te maken.
Als eerste heb ik een aantal kerstballen getekend en
er wat extra lijnen in gezet.
 

Voor het doodelen gebruik ik de Copic multiliner 0.3
Ik begin gewoon en zie wel onder het tekenen welke doodles ik gebruik
en in welk vlak. 
Ik heb ze alle drie getekend en gekleurd en daarna pas besloten 
waar ik de kaart van ging maken.
Uiteindelijk heb ik besloten om de twee te gebruiken die ik in dezelfde kleuren 
heb gehouden. Die andere ga ik op een ander moment wel gebruiken.


Bij deze kerstballen heb ik papier gezocht die ik er het beste bij vind passen.
Groen cardstock voor een dubbele kaart van 13.5 x 13.5 en nog twee kleuren
designpapier in de kleuren van de kerstballen.


Tot slot de kaart nog verder versierd met dennentakken, hulstblaadjes en een 
zelf gemaakte kerstster. De kerstballen met ijzerdraad in de dennentakjes
gehangen.


Gebruikte copic markers:
V12 - V15 - V17
YG61 - YG63 - YG67

Hoop dat ik met deze kaart heb laten zien dat je ook leuke kaarten
kan maken met doodelen.


3 opmerkingen: