zaterdag 24 januari 2015

Grote label gepimpt


Stap voor stap laat ik jullie zien hoe ik deze creatie opgebouwd heb. 


Voor dit project heb ik een grote label gebruikt. De maat van het label is 13 cm x 26,5 cm.


Met twee verschillende templates en structuurpasta structuur opgebracht.


Hier heb ik weer van alles uit de kast getrokken wat ik maar kon vinden en goed op de label vastgeplakt.


De hele label daarna in de witte gesso gezet.

Toen de gesso droog was alles ingedept met Versamark inkt en lekker met de kleurtjes PanPastel gaan spelen tot ik het gewenste resultaat had.

Toen de kleur goed was heb ik het gefixeerd met de Ghiant Fix Basic.

Daarna alles opnieuw gedept met Versamark inkt.  Over het hele label alles deppen met de White Coarse en de Black Coarse ( waar je het donkerder wilt hebben. )

Als laatste heb ik het gefixeerd met de Ghiant Inkjet Fix Satin, een eind fixatief. 

Het stukje kant van het label heb ik dezelfde kleur gegeven als het label.

Zie hieronder het resultaat.







Kleuren die ik gebruikt heb zijn :

PanPastel
580.5 - Turquoise
430.5 - Magenta
740.1 - Burnt Sienna extra dark
012 - Pearl medium White Coarse
014 - Pearl medium Black Coarse

1 opmerking: