donderdag 26 februari 2015

Doodlen op vellum...

Ik werk graag met vellum, maar had er nog niet op gedoodled.
Dus wilde ik dit toch wel eens proberen.
Eerst heb ik op wit papier een lotus getekend. 
Hier boven op heb ik het vellum gelegd en de lotus overgetrokken.
 
De lotus op het vellum ben ik gaan doodlen.

 
 
Na het doodlen, ben ik de lotus op het witte papier gaan inkleuren met Copic markers.
 
 
Ik heb de twee lagen op elkaar vast gemaakt met zilver kleurige dotlets. 
Op het velum heb ik wat details aangebracht met een Molotow Marker. 
Ik heb daar voor wat verf uit de Molotow Marker op een stukje plastic laten lopen.
 Daarna heb ik het met een penseel aangebracht, dit omdat de vlakjes erg klein zijn. 
Het blad middenonder heb ik de verf uit de Molotow Marker met  een penseel aangebracht 
 en daarna licht afgedept met keuken rol. 
Ook heb ik de dotlets met dezelfde marker gekleurd.
 
 
Tenslotte heb ik  het geheel op een groen stukje cardstock geplakt, 
Dit heb ik met een figuurschaar uitgeknipt. 
Vervolgens op oranje cardstock geplakt.
Tenslotte in de hoeken wat pareltjes gemaakt. 
 

Ik heb de volgende kleuren gebruikt: 
Multi-liner SP 0.25
Copic sketch markers: YR02, YR04,YR07, R08
Molotow marker: 221
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten