maandag 2 maart 2015

Voorstellen nieuw DT lid Brenda van Dijk


Hallo Blogvolger, Wat leuk dat je weer hier komt om al het moois te bekijken dat er wordt gemaakt.

Mijn naam is Brenda van Dijk, ben 36 jaar, woonachtig in Deurne, Noord-Brabant. Ik ben van kinds af aan altijd al bezig geweest met hobbiën. Begonnen met kleuren, tekenen, daarna 3d kaarten maken en toen ineens kwamen er Copic markers in mijn handen en die heb ik niet meer losgelaten. Ik vind het heerlijk om te kleuren en te zien dat er vanaf wit papier een soort van print onstaat waarbij je eigenlijk niet eens meer ziet dat het met de hand is gekleurd. Dat is vaak het compliment wat ik krijg van vrienden, collega's etc. Ze snappen niet dat ik het zo mooi kan laten worden. Ik probeer van mijn werk altijd stap voor stap foto's te maken zodat ik ook kan laten zien hoe zo'n afbeelding nu op kleur gebracht word. Vaak is het een hele klus waar ik gerust zo'n 6 a 7 uur over kan doen per afbeelding Ligt er aan hoe gedetailleerd de afbeelding is.




Ik werk niet alleen met Copics, maar ook PanPastel, Zentangle en andere mixed media producten probeer ik graag uit op papier, of canvas. Op dit moment is het met mijn gezondheid niet zo best helaas. Ik lig hele dagen op bed in verband met rugklachten, hier word ik binnenkort aan geopereerd. Hopelijk kan ik dan weer uit bed en zitten want sinds mijn 16e ben ik afhankelijk van een rolstoel dus niet kunnen zitten is voor mij een ramp!

Mijn projecten die ik hier laat zien zijn dus allemaal liggend gekleurd of getekend. De afwerking op een kaart dat gaat op dit moment dus niet zo goed omdat ik niet kan zitten. Ik hoop toch dat jullie mijn kleur/teken techniek leuk vinden en iets leren van de stap voor stap uitleg.

                                              De foto's die je hier nu ziet zijn van wat oudere projecten,
                                              gemaakt  met PanPastel, Airbrush Copic en Copic markers.
                                               Heel veel kijkplezier,

9 opmerkingen:

  1. Brenda, welkom bij ons team, wat kleur je toch super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gekleurd Brenda! En heel veel sterkte voor de komende tijd, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi kleurwerk en al helemaal als je het liggend hebt gedaan. Veel succes met je rug!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fantastisch mooie creatie laat je ons hier zien, en dan
    ook nog liggend z n prestatie leveren dat vind ik helemaal geweldig.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel voor de complimenten. De kaarten die je hier ziet zijn oudere kaarten. Deze heb ik gelukkig gewoon zittend gemaakt. De creaties die ik vanaf nu plaats zijn wel liggend gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank jullie wel voor de complimenten. De kaarten die je hier ziet zijn oudere kaarten. Deze heb ik gelukkig gewoon zittend gemaakt. De creaties die ik vanaf nu plaats zijn wel liggend gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Brenda ze zien er geweldig uit, klassen dat je dit liggend hebt gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Brenda ze zien er geweldig uit, klassen dat je dit liggend hebt gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt. Leuk dat je in het DT komt. En hoop dat je operatie slaagt en je weer kan zitten zonder pijn

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen