dinsdag 5 mei 2015

Fresh Bloom

Een fleurige bloemenkaart met PanPastel. Dit keer wilde ik me eens wagen aan wat fellere zomerse tinten. Als basis heb ik gekozen voor canvaspapier. Dit werkt toch weer even iets anders dan glad papier. Stempel met transparante embossinginkt een aantal keer de bloem op het canvaspapier. Wrijf met een sponsje hierover drie verschillende kleuren PanPastel. Ik gebruikte turquoise (580.3), magenta (430.5) en bright yellow green (680.5).


Neem een template en breng door de template transparante embossinginkt aan op je canvaspapier. Herhaal dit een paar keer en spons met PanPastel turquoise en bright yellow green.


De achtergrond ziet er dan zo uit.


Emboss met turquoise glitter embossingpoeder de bloem en het hart van de bloem op aparte stukjes canvaspapier. Kleur de bloem en het middelste hart met aquarelstiften en een waterpenseel. Voor het middelste hart heb ik eerst op een glad stukje papier bright yellow green aangebracht en daarover heen geƫmbossed. Plak de delen op elkaar met 3d-tape.


Op onderstaande foto kun je goed zien hoe de embossingpoeder glanst en glittert.


Bevestig een lintje op de kaart en plak de bloem erop met 3d-tape.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten