vrijdag 18 september 2015

Kauwgom!

Hallo iedereen!

Vandaag ben ik, Deborah, weer aan de beurt om jullie iets te laten zien.
Als ik terug kijk naar mijn kindertijd dan zag ik zoveel van die kauwgumautomaten.
Toen we erop uit gingen vonden we altijd aan een in-/uitgang van een supermarkt of dergelijke een automaat. Soms met van die dropsnoep, soms met kauwgomballen en af en toe ééntje met hebbedingetjes.



Toen gingen we snel aan mama's mouw trekken om 5 of 20 Belgische Frank te krijgen om eens te "draaien" aan de automaat. Wat een fantastische tijd als ik daaraan terug denk.
Volgens mij zie je die nu niet zo heel veel meer ofwel is het omdat ik volwassen ben dat ik er niet meer op let.
Nostalgie!


Deze stempel heet "Bambi Bubble Gum" en is van Kraftin' Kimmie Stamps. Ik heb haar een drietal jaar geleden gekocht en er nog nooit iets mee gedaan. Bij deze heb ik ze maar even uit de kast gehaald. 
Bambi is weer gekleurd zonder zwarte lijnen. Hiervoor heb ik gestempeld met de Memento Desert Sand. De pupillen en haar eyeliner/mascara zijn na het stempelen met de Copic Multi Liner voorzien van zwart. Ik kom zonder make-up de deur niet uit, dus mijn stempelafdrukken hoeven ook niet zonder make-up te zitten ;-)


Felle kleurtjes mochten op deze kaart ook zeker niet ontbreken. Verder heb ik de kaart redelijk ingetogen gehouden. Als afwerking zijn de ogen, kauwgomblaas en de bol van het automaat bewerkt met glossy accents. Op de foto's is dat wat moeilijker te zien, maar ik vind het effect in het echt super.


Dan volgt nu mijn lijstje van gebruikte Copic kleurtjes:
huid: E04, E11, E00, E000
haar: E31, E59, E37, E35
ogen: BG49, BG18, BG13, BG11
pet: E29, E08, YR07, YR04, YR02, YR00
roze: RV29, RV25, RV23, RV21
broek: BV29, BG09, BG05, BG01, BG000
schoenen/topje: N9, N7, N5, N3
metaal: C07, C05, C03, C01
groen: YG17, YG03, YG00, Y00
lippen: R37
riem: E43, E41, E40

Bedankt om de tijd te nemen om mijn bericht door te nemen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten