maandag 7 september 2015

Kleurrijke herfst



Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een creatie voor jullie waarbij ik me heb uitgeleefd met de mooie herfst kleuren. Een seizoen dat ik qua kleur prachtig vind. Ik heb hierbij de bladeren gecombineerd met de vogels.
Ik heb gewerkt met een grid snijmal die zowel de vierkantjes als het frame stanst.
Ik vind het werken in kleine vierkantjes altijd erg leuk.

Hier de gehele kaart........


Ik heb gewerkt met de Copic markers en deze kleuren heb ik gebruikt:
G 14-05
Y 02-11-17-28
YG 00-03-06-91-95
YR 04-07
R 05-11-59
E 08-31
100

De gebruikte stempels zijn van Chocolate Baroque.


Ik heb eerst alle blaadjes op de vierkantjes gestempeld met zwarte Memento inkt.
 Daarna de drie vogels op een apart stukje Copic marker papier gestempeld.
Ik kleur meestal (behalve bij gezichten) het liefst van licht naar donker en begin dan met de lichtste kleur en bouw zo de laagjes kleur op.
Als ik een donkerdere kleur toevoeg blend ik die weer met de lichtere tint.
Nadat alles gekleurd was heb ik de vogels uitgeknipt. 
Ik heb de randen van het papier daarna met de 100 (zwart) gekleurd zodat je geen wit meer ziet.
Tenslotte nog wat accentjes met de witte Molotov marker, die is voor mij onmisbaar!

Hierna alles op de kaart bevestigd en nog wat blaadjes met zwart op de kaart gestempeld en klaar!


Hoop dat ik jullie geïnspireerd heb en heb je vragen........stel ze gerust!

Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer,









3 opmerkingen:

  1. Je bent onuitputtelijk. Wat een fenomenale creatie. 💖

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent onuitputtelijk. Wat een fenomenale creatie. 💖

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend mooi, Miranda.
    Tijdens het kijken, viel mijn mond wel een beetje open hoor (staat nooit zo intelligent!).
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen