vrijdag 1 januari 2016

The littlest feet...


 Het nieuwe jaar is alweer begonnen. Wij als team wensen jullie allemaal een gezond, gelukkig en zeer creatief 2016 toe. Als team hebben we een fantastisch creatief jaar achter de rug waarin we jullie van alles hebben mogen laten zien met de producten van Colourstock. Ook dit jaar gaan we jullie weer veel moois laten zien uiteraard!

Voor mij persoonlijk was 2015 een bewogen jaar. Zowel privé als op creatief gebied. Een van de hoogte punten was voor mij toch wel dat ik geslaagd ben voor mijn "European Copic Colouring Master". Wat ben ik daar blij mee! Nu ik Copic Teacher ben, mag ik mijn kennis over dragen aan anderen tijdens onze Copic lessen. Ik ben er trots op dat ik deze lessen mag geven onder de vlag van Colourstock. De datums voor deze lessen kunnen jullie binnenkort vinden op ons blog.

Ik ga ervan uit dat 2016 een zeer creatief en gezellig jaar gaat worden!  Vanaf januari ga ik beginnen met het geven van de Copic lessen. De eerste lessen zijn al vol geboekt en we gaan er nog veel meer plannen! Dus ik zie het nieuwe  jaar met veel plezier tegemoet. Dit jaar wordt gewoon mijn jaar!


Mijn jongste "knutselzusje" en haar man hebben 2015 wel op een heel bijzondere manier afgesloten met de geboorte van een zoon.

Zij beginnen het nieuwe jaar toch heel anders dan de jaren ervoor.
Dit wordt een jaar vol verrassingen voor ze. Alle kleine en grote dingen gaan voor mooie herinneringen zorgen. Hun zoontje gaat echt de komende jaren zijn voetsporen achter laten in hun hart.

 Ik wilde perse deze mooie quote verwerken op mijn babykaartje. Zeg nu zelf zo'n prachtige quote op het kaartje staat toch geweldig. Een babykaartje voor een jongen met te veel poespas vind ik niet zo mooi. Zo'n quote kleedt een kaartje meteen aan en dat vind ik wel zo mooi op een jongenskaart. Tevens komt het kleurwerk zo het mooiste tot zijn recht.  


 De digi is van Mo's Digtal pencil shop. "Baby boy on blankie" 
De babyhuid kleur ik niet met de kleuren die ik voor de volwassen huid gebruik. Er gaat wat meer tijd in zitten maar het resultaat is er dan ook naar.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt.
voor de huid: E0000 - E000 - E00 - E01 - E02 - E21
voor de haren: E33 - E35 - E39
voor de kleertjes: B32 - B34 - B37 - B39 en R46 - R59
voor het dekentje: BG11 - BG13 - BG34 - BG45 en BG49
voor de schaduw om het dekentje : BG0000 - BG000- BG00 (zelfgemaakt) - BG01 en blender.

Wil jij o.a. ook leren hoe je die schaduw maakt geef je dan op voor onze Copic lessen. Daar leer je van  de Copic Teacher de fijne kneepjes van de Copic kleurtechnieken.

Ik wens jullie een super fijne dag en tot de volgende keer.



1 opmerking: