donderdag 17 maart 2016

Hartelijk gefeliciteerd


hoi allemaal,

Deze keer heb ik een verjaardagslabel voor jullie. Deze heb ik speciaal gemaakt voor een kinderverjaardag. Kinderen vind het vaak zo leuk om op hun verjaardag een leuke kaart krijgen.
De labelvorm is gemaakt met een Shap Art mal van Dutch Doobadoo. De achtergrond is gemaakt met een gelliplate en Ara verf. Deze achtergrond heb ik gemaakt tijdens een workshop.

Het label heb ik verder met van alles aangekleed om het één geheel te laten worden.



De fairy is natuurlijk van Mo Manning en is gekleurd met Copic Markers.
Deze kleuren heb ik gebruikt voor de fairy.
Voor de huid: E000-E00-E11-E12
Voor het haar: E55-E55
Voor de vleugels:G0000-G000-G00
Voor het broekje: YG01-YG03-YG07-YG25
Voor de naald: C1-C3-C5
Voor de achtergrond: B000-B0000



Een hele fijne dag , tot de volgende keer,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten