dinsdag 15 maart 2016

Op een grote paddenstoel.........

Hallo allemaal,

Vandaag een vrolijke kinderkaart op speciaal verzoek van mijn kleinkinderen.


Deze keer heeft mijn jongste kleindochter het te kleuren afdrukje voor mij uitgekozen.
Het is er een van Teddy Bo geworden omdat ze die wel erg lief vind.
Zei deelt, net zoals haar zussen, een grote passie met mij namelijk: kleuren.
Dat is als oma leuk om te zien als je kleinkinderen ook creatief zijn, hebben ze toch ook iets van mij!!! Maar nu naar mijn kaart.

 
De Copic kleuren die ik gebruikt heb zijn:

Huid : YR 31 - Y00-17-21
Truitje - legging en hoedje : RV02- RV04 - RV06 - RV91- RV95 - RV99
Broek : YG91- YG93 YG95 - YG97 
Bloemetjes ; Y23 - Y35 - Y38, G43 - G46
Hartje : R01- R22 - R29
Laarsjes ; E81 - E84 - E87 - E89
Voet van de paddenstoel :  T1 -T2-T4T-T6-T7-T8
Dak van de paddenstoel : V000 - V01 - V05 - V06 - V09
Gras : G94 - G94
De stippen op de paddenstoel zijn ingekleurd met een zilveren Molotow marker.


 
De afwerking van de kaart is vrij eenvoudig, een passend design papier gemat op paars cardstock en dit op een kaart geplakt.
Een vrolijke bloemenstans, lint, parels en natuurlijk een leuke pakkende tekst.

Mijn jongste kleindochter was zeer tevreden met mijn uitvoering van de kaart en deze heeft een ere plekje gekregen op haar kamer.

Zoals gewend van mij eindig ik met kleurige groetjes, 
Mieke.

1 opmerking: