woensdag 13 april 2016

Never regret

De tijd vliegt voorbij. Zo ben je weken aan het voorbereiden voor de Art Specially beurs en zo is het al weer voorbij. Het was superleuk vele van jullie te zien en gesproken te hebben. 
De spullen zijn weer bijna allemaal opgeruimd en het "gewone"leven staat weer voor de deur.
En zo is het weer mijn beurt om een creatie te plaatsen op het blog. 

Ik heb natuurlijk weer een art journalpagina gemaakt, want dat vind ik het leukste om te doen. Je kunt in een art journal zoveel kwijt. 

Ik heb de achtergrond gemaakt met acrylverf en een brayer, dit geeft een ander effect dan blenden met een blendingtool of met een penseel. 

De afbeelding heb ik met Memento inkt gestempeld op papier dat geschikt is voor de Copic Markers.
En daarna natuurlijk ingekleurd met Copics. 
Naast het maken van de achtergrond en het inkleuren van de afbeelding ben ik ook altijd nog een tijdje bezig met het zwarter maken van alle gestempelde afbeeldingen, het doodlen en het aanbrengen van accenten. Op deze pagina heb ik hiervoor de Copic Multiliners gebruikt. De Brush small en medium zijn echt geweldig om wat grotere stukken zwart in te kleuren.


Deze afbeelding van Dylusions heeft alleen 2 neusgaten , De rest van de neus heb ik daarom met de Copic Markers getekend. Ik heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt: E50, 00, 01, BV00, W1 en R20. De schaduwen onder het gezicht en aan de zijkant zijn gemaakt met BV00, W1 en BG0000.



Omdat ik door een masker in de vorm van een hart heb gestempeld, is de afdruk niet helemaal goed. Dit werk ik bij met behulp van de Copic Multiliners.


De multiliners zijn er in verschillende diktes en ze zijn goed te gebruiken in combinatie met de Copic Markers. Deze gaan niet vlekken, wat helaas met andere zwarte stiften wel kan gebeuren. 
De hartjes, randjes en doodle randjes zijn allemaal met multiliners gedaan. Ook het inkleuren van de stipjes en streepjes op dit poppetje. 


Dit is dan het eindresultaat. 

De gebruikte Copic Markers zijn:
huidstinten - E50, 00, 01, BV00, W1, BG0000
broek en rand van de hoed - Y13, 15 en 17
schoenen, en hoed - RV 02, 04, 06, 09
hondje - YG 03, 11, 17, 69,E17

Een fijne en creatieve dag nog allemaal en tot de volgende keer

groetjes


4 opmerkingen:

  1. Mooi Miranda en handig toch die multiliners

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om jullie aan de freubel te zien,alle tips opgeslagen uhh denk ik en spulletjes geshopt!!!!Dit is weer een mooie miranda
    Gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen