vrijdag 17 juni 2016

Dikke knuffel

Hallo allemaal.

Als ik mijn kaart bekijk zou ik gelijk een hap willen nemen van die heerlijke appels.


Deze kaart is helemaal opgebouwd met de Molotow Aqua Twin Markers
Ik heb de Squeeze pen en de Blender Pro vloeistof hier ook bij gebruikt.


Het House Mouse afdrukje heb ik gestempeld op Cotman Aquarelpapier en ingekleurd met de kleuren 001, 003, 005, 008, 016, 019, en 022.
Voor het groene handvat heb ik de kleuren 016 en 019 gemengd om dat mooie groen te krijgen.
Ik heb de Sqeeze pen van Molotow gevuld met de Blender Pro vloeistof en de kleuren op een acrylblok gezet en met de Squeeze pen de kleur opgenomen om in te kleuren.


Hier laat ik zien dat je ook goed je stempels kunt be-inkten om zo te stempelen. Ik doe dit met de brede punt van de markers. Ik heb hier voor de crackle de kleur 005 gebruikt en voor de stippeltjes de kleur 001.


Ook sponzen met een stemcil gaat heel goed door kleur op je acrylblok te zetten en met een vingersponsje op te nemen. Ik heb hier twee kleuren op het acrylblok gemengd. De kleuren 001 en de 005.
Die kleuren heb ik ook gebruikt om de randen van de kaart te sponzen.


Fijne dag allemaal.

3 opmerkingen: