donderdag 9 juni 2016

Roses are Red

Hallo allemaal

Vandaag een post van mij

Ik heb natuurlijk ook mijn afbeelding ingekleurd met de nieuwe fantastische Molotow Aqua Twin Markers.

Ik heb nog niet veel gekleurd met watergedragen kleurmiddelen, maar deze markers hebben mij echt overtuigd.

Ze hebben veel pigment en er zijn gelukkig maar 12 kleuren en 12 grijstinten, hiermee kan je ook lekker stoeien om zelf nog meer nieuwe kleurtjes te maken.


Je kan hiermee ook goed 2 kleurtjes naast elkaar gebruiken, wat ik hier heb gedaan.

Ik heb eerst uitgetest welke kleuren bij elkaar gaan, want sommige kleuren worden lelijk bruin als ze mengen.

Bij deze roos heb ik Red Vermilioen 005 en Primary Yellow 001 gebruikt.


Je doet een beetje rode en gele inkt op een acrylblok, met de blender neem je dan inkt op en zo kleur je de roos in. Maak dan je blender schoon door een paar keer over een stukje papier te gaan of met wat water. Neem dan een beetje gele inkt op en kleur daar de randjes mee in.


Daarna kan je weer de rode kleur opnemen om wat meer schaduw te maken zo krijg je meer diepte in je werk.


Ga met je blender ook een beetje over de gele kleur zodat die mooi overloopt naar de rode kleur


De blaadjes heb ik ingekleurd met Yellow Green 016 en Dark Green 015, de schaduw rondom de bloem is gedaan met Deep Black 022

De achtergrond is gemaakt met PanPastel kleuren Red Iron Oxide 380.5 , Orange 280.5 en Light Gold 910.5

Dit het eindresultaat




 Ik hoop dat jullie het een inspirerende post vinden.

Ik zie jullie graag terug binnen 2 weken.

Liefs
Nadia
x


1 opmerking:

  1. Hi Nadia, wat een mooie blogpost, duidelijk en inspirerend! Fijne dag, warme groet Miranda

    BeantwoordenVerwijderen