zaterdag 23 juli 2016

Friends

Hallo Boggertjes

Terwijl ik deze post schrijf  zit ik hier in mijn tuin bij een stralende zon en 30° te genieten van de mooie bloeiende bloemen.

Het kaartje wat ik vandaag voor jullie heb is dan ook heel toepasselijk
"Friends are Flowers in the garden of life"


Ik was zo in de ban van het kleuren dat ik af en toe een foto ben vergeten te maken, maar ik ga jullie zo goed mogelijk uitleggen welke stappen ik heb gedaan 

De afbeelding ( een digi van Aurora Wings) heb ik ingekleurd met Copic Markers


Op deze foto kan je zien dat ik de takken heb ingekleurd met 2 tinten bruin  E33 en E74


De blaadjes heb ik gedaan met de nummers YG61 en YG67


De bloemetjes zijn ingekleurd met R00 - R20 - R22 en het hartje met Y15


Ik ben begonnen met de lichtste kleur aan te brengen R00, vanuit heb hartje kleur ik dan met R20 op wat meer diepte te krijgen en ten slotte ga ik met R22 hier en daar nog wat accenten leggen


De schaduw rondom de bloemen is gedaan met de nummers BG000 en BG10



Ik heb nog een mooie tekst gestempeld met Memento en het kaartje gemat op olijfgroen cardstock en een witte dubbele kaart.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren en dan zie ik jullie graag terug binnen 2 weken

Groetjes 
Nadia
x




1 opmerking: