vrijdag 26 augustus 2016

A halloween hello



Hoi, 
wat leuk dat je hier weer komt kijken. Vandaag laat ik jullie een mooie herfstkaart zien met het thema Halloween. In nederland wordt het niet heel groots gevierd maar ik vind de plaatjes zo schattig dat ik er toch graag een kaartje mee wilde maken. Vandaag is tevens mijn laatste kaart als designer voor Colourstock. Ik hoop dat jullie mijn kaarten en de kleurtechnieken met veel plezier hebben bekeken. Bedankt voor al jullie lieve reacties.


 Als eerste ben ik begonnen met het kleuren van alle oranje onderdelen. Ik heb natuurlijk gekleurd met Copic Markers. De gebruikte kleuren zijn: YR04, YR07, YR18 en E19.


 Ik heb met de grijze Copic Markers kleur aangebracht op de kleding, hoed, kat en vleermuis. Halloween is het feest van de spoken en de heksen en ik vind grijstinten in combinatie met oranje erg mooi hierbij. De gebruikte kleuren grijs zijn: T8, T6, T4 en T2.


 In de Copic Markers vind je verschillende kleuren grijs. Zoals de W, T, N en C kleuren. De W kleuren zijn een beetje bruin/grijs en daarom wat warmer van kleur. Je ziet het verschil met de T kleuren die ik gebruikt heb erg goed. Leuk om te combineren dus. ik heb gebruikt: W5, W3 en W.


Hier zie je de kaart. Op de achtergrond heb ik met een witte marker sterretjes getekend en er een paar glittersteentjes bij gedaan voor het sprankel effect. Ook de oogjes van de kat en vleermuis heb ik leuker gemaakt door er wiebeloogjes op te plakken.

Bedankt voor het kijken en de reacties. Tot ziens.



3 opmerkingen: