zondag 30 oktober 2016

Dark and Light



Hoi allemaal!

Ik heb weer een leuke creatie voor jullie met de GelliPlate, en weer lekker wat laagjes. Ik ben begonnen met een zwarte pagina en gouden acrylverf (foto 1), en deze uitgerold over de plate. Ik ben er met geribbeld karton overheen gegaan om er structuur in te maken, zie foto 2. 


Daarna ben ik verder gegaan met magenta acrylverf. Ik heb deze samen met het Ara Slow Dry medium aangebracht en reliëf aangebracht met verpakkingsfolie. 



Daarna heb ik gele acrylverf aangebracht (foto 1), met hetzelfde karton van het begin reliëf gemaakt (foto 2 en 3) en op foto 4 zien jullie hoe de print er toen uit zag.


Jullie kennen mij inmiddels misschien wel een beetje, ik ben niet gauw tevreden en hou van veel laagjes. Daarom is de GelliPlate ook zo perfect voor mij, haha. Ik ben doorgegaan met oranje acrylverf en een leuk stencil met spinnenwebben (foto 1). Op foto 2 zien jullie daarvan het resultaat.



Ik ben verder gegaan met donderfuchsia, en een gaaf stencil met doodskoppen. Ik hou van doodskoppen :-) Op foto 3 zien jullie dat de print al een beetje 'grungy' werd. 



Als laatste stap heb ik dit herhaald, maar dan met de turquoise metallic verf van Ara, en op foto 3 zien jullie hoe de print uiteindelijk is geworden. 


De ondergrond is lekker donker, grungy maar heeft toch veel kleur. Ik besloot er een enigszins abstract gezicht op te tekenen en schilderen met als basis witte acrylverf, en ik heb daar later wat details in aangebracht met pastelpotlood.




Het is weer totaal iets anders dan normaal. Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden. Tot de volgende keer! 

groetjes, Claudia




1 opmerking:

  1. Wow, Claudia inderdaad heel iets anders dan ik tot op heden heb gezien, maar wel arbeidsintensief, bijzonder en mooi. Heb zelf nog nooit zoiets gedaan, maar het lijkt mij erg leuk om te doen. Parkeer deze in mijn achterhoofd.

    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen