zondag 16 oktober 2016

Happiness

Hallo allemaal.

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien met de Molotow Aqua Twin markers.


Deze keer weer een kaartje zoals ik ze een paar jaar geleden terug graag maakte.


De bloem is gestempeld met Versafine Onyx black en ingekleurd met de Molotow Aqua Twin markers 005 en 019.
Eerst heb ik de hele bloem alleen met de 005 gekleurd en daarna met de kleur 019.


De steel en het blad zijn ingekleurd met de kleuren 016 en 019. 
Deze kleuren meng ik op mijn pallet om het mooie groen te krijgen. 
Daarna heb ik er hier en daar nog wat van de kleur 019 ingekleurd.


Voor de schaduw om de bloem gebruikte ik de kleuren 013 en de 019.
De randjes van het papier heb ik beïnkt met de kleur 013, daarvoor deed ik een beetje op mijn pallet en nam dit op met een vingersponsje, hiermee ging ik langs de papierranden.


Dit was weer een ouderwets Marga kaartje met een stik randje eromheen.


1 opmerking:

  1. Ja, deze kaart is echt prachtig geworden, Marga, op een ons bekende manier.
    Jouw kleurwerk blijft echt schitterend, welke techniek je ook gebruikt en ouderwets of niet, zoals je op FB zelf zegt.
    De Molotows lijken me schitterend werken.
    Groetjes Gery.

    BeantwoordenVerwijderen