donderdag 15 december 2016

Copickleuren van het Begin tot het Einde

 

Hallo Colourstock volgers, het is Ellen hier. Vandaag toon ik graag stap voor stap hoe ik bovenstaande afbeelding inkleurde. Zijn jullie er klaar voor?


Stap 1: Ik start met de donkerste kleuren; E47 en op de lichte delen (buik en bovenbenen) E33. Zoals je ziet zet ik ook streepjes op de buik terwijl ik op de andere delen lijnen teken.
Stap 2: Vervolgens ga ik de kleuren steeds verlichten. Allereerst met E37 en E31.
Stap 3:  Daarna gaan we nog lichter met E35 en E21 op de lichtste delen.


Stap 4: Het hert kleur ik af met E33 in de donkerste delen. Verder kleurde ik de gele belletjes in met YR16, Y17, Y15. In de eerste laag van de het meisje kleurde ik met R59 voor rood, G17 voor groen, W5 voor grijs en met YR02 voor de huidskleur.
Stap 5: Vervolgens gebruik ik steeds lichtere kleuren; voor rood met R39, voor groen G05, voor grijs W3 en voor het roze  E02. Steeds draai ik rondjes met mijn stift om de kleuren mooi in elkaar te laten vloeien.
Stap 6: Ook hier gebruik ik lichtere kleuren, voor rood RV29, voor groen YG06, voor grijs W1 en roze R00. Let op voor de oren en de groenen band van de het hert gebruikte ik dezelfde kleuren van het meisje.


Stap 7: In deze stap kleur ik enkel nog een beetje met  Rood R27 en grijs W0 voor de kleren van het meisje. Verder begin ik de haren in te kleuren met E37.
Stap 8: Nu kleur ik enkel nog de haren met E33 en YR23. Ik zet hier duidelijk streepjes. Voor de wangen gebruikte ik R05.
Stap 9: De haren kleur ik af met Copic Marker Y17 en de wangen met R02.

Zo ziet het kaartje er uiteindelijk uit...


Bedankt om op ons blogje te komen piepen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten