donderdag 29 december 2016

Lost





Hoi iedereen!

Ik hoop dat jullie allemaal gezellige en creatieve kerstdagen hebben gehad. Ik in ieder geval wel! Deze keer heb ik een niet heel lange post voor jullie, omdat ik wat heb gemaakt met prints die ik nog had liggen.

De pagina met het sterrenmotief (foto 1) diende als ondergrond en de tag op foto 2 als sjabloon. Ik had eigenlijk een ander idee, maar op de een of andere manier komt er bij mij vaak iets uit met katten, en verdriet. 


Ik heb uit de tag een kattensilhouet geknipt en deze op de ondergrond geplakt. Daarna ben ik er met zwarte gesso omheen gegaan en heb ik er een abstract mens figuur ingeschilderd met zwarte acrylverf. 


Deze pagina is autobiografisch, zonder katten geen leven. Ik heb nog wat sterren erbij gestempeld en nog wat witte markeringen aangebracht. Om het geheel nog wat meer 'grungy' te maken heb ik met mijn vingers (de beste penselen!) wat zwarte vegen aangebracht.  

Het is wellicht iets anders dan wat jullie gewend zijn maar een art-journal is ook om je gevoelens in te uiten via iets wat je maakt, en dat wilde ik deze keer met jullie delen. Uiteindelijk is dit het resultaat geworden:



Zelf ben ik er heel blij mee. 
Ik wens jullie alvast een fijne jaarwisseling toe en alle geluk voor 2017!

groetjes Claudia 






1 opmerking: