woensdag 11 oktober 2017

Oh Denneboom

Hallo Allemaal,
Nog maar zo'n 10 weken dan staat kerstmis al voor de deur. Een tijd van gezelligheid met een kerstboom in huis. Net zoals veel andere kaartenmaaksters ben ik al begonnen aan de kerstkaarten.
Vandaag wil ik jullie laten zien hoe je een kerstboom inkleurt met je Copic markers.
Ik heb gekozen voor het plaatje Christmastree Sprite with Gingerbread Man van Aurora Wings
Als eerste heb ik de huid in gekleurd met E21-E00-E50-R20
Ik kleur een klein stukje met YG99 en zet hiermee hele fijne streepjes.
Ik kleur een klein stukje over mijn vorige kleur heen met G29 en trek deze iets verder door.
Ook met de G19 neem ik iets van de vorige kleur mee en trek deze iets verder door.
Hetzelfde doe ik  met G03.
Ik herhaal de vorige 4 stappen nogmaals.
Ik herhaal de vorige 8 stappen nogmaals, in omgekeerde richting.  
Op deze manier kleur ik de hele kerstboom in.
Als al het groen is ingekleurd is dit het resultaat.
Ik heb de rest van mijn plaatje ingekleurd en dan is dit het eindresultaat.


Hier een overzicht van de gebruikte kleuren:

Kerstboom: YG99-G29-G19-G03
Kerstballen en schoenen: R59-R37-R17-R24
Kerstslinger en ster: YR27-YR23-Y15-Y11
Peperkoekmannetje:E79-E57-E35-E34
Oogjes peperkoekmannetje:B69
Schaduw: C4-C2-C00

Ik wens jullie allemaal een fijne dag en hopelijk tot de volgende keer.



3 opmerkingen: