dinsdag 13 februari 2018

All you need is love


Goedemorgen allemaal!

Ik had bij dit projectje weer eens niet het idee wat het zou worden. Uiteindelijk is het best een leuke tag geworden, waarbij ik veel verschillende kleuren en leuke achtergrondstempels heb gebruikt. 
Zelf vind ik vooral de combinatie van het neon oranje met het blauw een erg mooie. En, wellicht valt het jullie niet op, maar ik heb, op de stempelinkt na, in dit project een keer geen zwart gebruikt!
O, en deze tag valt bij bij onder het 'clean and simple' label. Want ik vind hem best netjes voor mijn stijl :-) 

Veel plezier met kijken, en laat gerust een reactie achter.




Vergeten jullie niet om jezelf op Facebook aan te melden bij de ' Colourstock ' groep? Per 1 maart komen alle groepen hierin samen. Doen hoor, er worden ook nog leuke prijsjes verloot. 

Tot de volgende keer!

groetjes Claudia 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten