zaterdag 10 maart 2018

Achtergrond met Gelli Plate en Various Ink




Hoi Allemaal,

Vandaag ben ik met de navullingen van de Copic Markers, de Various Ink, aan de gang gegaan. 
Deze post komt in 2 delen, vandaag het deel waar ik mijn achtergrond maak en de volgende keer kleur ik de stempels die ik op deze achtergrond ga gebruiken.

Zoals jullie al eerder hebben gehoord, brengen wij een basisset van de Copic Sketch en Copic Ciao's uit. De kleuren die ik voor deze achtergrond gebruikt heb, zijn de navullingen van de kleuren die in deze basisset zitten.


Hier zien jullie het eindresultaat.


Ik hoop jullie met deze video weer geïnspireerd te hebben en tot de volgende keer!




2 opmerkingen:

  1. schitterend! Dank voor het delen.. heb nog geen Copic refills.. maar dat kan nog komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat ziet er prachtig uit, bedankt voor de video !

    BeantwoordenVerwijderen