dinsdag 1 mei 2018

Copic Colourstock - How to; Copic colouring monochrome coloring

Hallo Copic fans,


Vandaag heb ik voor jullie een video tutorial waarin ik laat zien hoe je een
stempel in kunt kleuren in één toon. Voor de tutorial gebruikte ik; E59, E57, E55, E53, E51 en R20.

Ik ging aan de slag met een rubber stempel van Magnolia Summer Tilda with Flags. Ik stempelde haar met Memento Rich Cocoa dit kan overigens ook prima met een zwarte inkt die geschikt is voor Alcohol Markers. Veel kijkplezier.



Hierbij de volledige uitwerking van de stempel in de monochrome kleurstelling.

Hopelijk vonden jullie de video tutorial leerzaam en zie ik op de Colourstock Facebookpagina snel jullie verschillende Monochrome afbeeldingen voorbij komen, tot de volgende tutorial!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten